
REKLAMATION
Reklamera en produkt
Har du en produkt att reklamera? Fyll i formuläret nedan så noggrant som möjligt och fotografera det som avviker. Ju fler uppgifter vi har om din reklamation – desto snabbare kan vi hantera ditt ärende. Vi svarar så fort vi kan, oftast inom 7 dagar.
Vi hanterar enbart reklamationer på produkter där du upplevt att kvaliteten försämrats innan bäst före-datum.
För bästa hantering, tänk på att:
- Vi behöver korrekt information från förpackningen som du vill reklamera, utan dessa uppgifter kan vi tyvärr inte godkänna reklamationen.
- Vi ser gärna att du bifogar bilder på det du vill reklamera.
- Spara gärna förpackningen/produkten som din reklamation gäller.
- Vi rekommenderar att du sparar ditt kvitto som underlag.
- Om du hittar något som inte ska vara i förpackningen är vi angelägna om att få bilder samt att få både föremål och förpackning i retur till oss. Vi ber dig i dessa fall därför att spara både föremål och förpackning tills vi har gett dig instruktioner om hur de kan returneras.
Notera att alla fält med stjärna måste fyllas i för att formuläret ska gå att skicka in. När reklamationen är inskickad, kommer du att få en bekräftelse via e-post.
Du kan kontakta oss med en reklamation senast 7 dagar efter att bäst före-datum har passerat, men enbart om du upptäckt avvikelsen innan bäst före-datum.