Reklamera en produkt

Har du en produkt att reklamera? Fyll i formuläret nedan så noggrant som möjligt. Ju mer uppgifter vi har om din reklamation – desto snabbare kan vi hantera ditt ärende.

Vi svarar så fort vi kan, oftast brukar det vara inom 7 dagar. Spara gärna förpackningen/ produkten som din reklamation gäller tills vi har hört av oss. Vi hanterar enbart reklamationer på produkter där du upplevt att kvalitén försämrats innan bäst före-datum och du kan kontakta oss med en reklamation senast 7 dagar efter bäst före-datum.

Notera att fälten märkta med en stjärna (*) måste fyllas i för att formuläret ska gå att skicka in! Vid problem med att skicka in formuläret, kontakta oss per telefon (020 – 31 31 00, öppet helgfri vardag 9.00-12.00) eller på Facebook.

Produktinformation

Kontaktuppgifter


Reklamation GDPR

Återkoppla

Vi kommer att spara dina kontaktuppgifter för att kunna nå dig. Vi sparar dina uppgifter tills vi har behandlat ditt ärende.

Kontaktuppgifter till Datakontrollern

Konsumentkontakt Skånemejerier

205 03 Malmö
Telefon: 020-313100